Skip to contentSkip to footer

Gyakran ismételt kérdések a termékregisztrációval kapcsolatban

Termékregisztráció a MY STIHL ügyfélportálon

A MY STIHL az Ön személyre szabott ügyfélportálja, ami az Ön igényeire szabva készült, annak érdekében, hogy a jövőben minden megvásárolt STIHL gépével kapcsolatos információt egy helyen találjon meg.

A saját STIHL gépeivel kapcsolatos összes információ egy helyen, egy pillantásra elérhető.

Könnyű hozzáférés a saját gépeivel kapcsolatos összes releváns szolgáltatáshoz és ajánlathoz (pl. legfontosabb termékinformációk, szerviz emlékeztető, kezelási útmutatók), valamint a STIHL honlap tartalmaihoz.

A MY STIHL használatához létre kell hoznia egy STIHL-fiókot ("STIHL ID"). A MY STIHL-t a "my.stihl.com" címen érheti el. 

Először kattintson a "Gépeim" menüpontra, majd a "Gép hozzáadása" gomb segítségével regisztrálhat egy terméket a MY STIHL-ben.

Kérjük, tartsa készenlétben a regisztrálni kívánt gép sorozatszámát, valamint adott esetben a vásárlás dátumát.

Ha korábban már regisztrált gépet a STIHL-nél, akkor azt a "Gépek keresése" gombbal tudja megkeresni és a MY STIHL fiókjához hozzáadni.

Az újabb STIHL gépek sorozatszámát a STIHL gép címkéjén találja.

A MY STIHL nyelvi beállításai nem módosíthatók a felületen. Ezek automatikusan, a használt böngésző nyelvi beállításaihoz igazodnak.

Ezen a felületen angol nyelven találja a MY STIHL ügyfélportállal kapcsolatos gyakran ismételt kérdéseket.

De kérdés esetén keresse vevőszolgálatunkat, kollégánk készséggel áll rendelkezésre a MY STIHL ügyélportállal kapcsolatban is.